به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علیرضا مصطفی زاده بورا در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: اجرای پروژه راهسازی محور سایت اداری در تخته ارکان بجنورد در سال 93 آغاز شد و تا کنون 15 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه راهسازی را 55 درصد عنوان کرد و گفت: این مسیر به لحاظ قرار گرفتن چند مرکز دانشگاهی، بیمارستان امام حسن(ع)، نمایشگاه بین المللی، سیلو و سایر مراکز، یکی از مسیر های پر تردد است و البته اکنون نیاز است تا ایمنی تردد ها در این محور ارتقا یابد.
وی با اشاره به اینکه در سال 96 اعتباری برای این پروژه ابلاغ نشده است افزود: اجرای این طرح یکی از اولویت دار ترین پروژه های راهسازی است.
مصطفی زاده بورا با بیان اینکه طول این جاده 4.2 کیلومتر است درباره موانع اجرای این پروژه راه سازی اظهار کرد: عبور خط آب از عرض جاده، عبور خط گاز، وجود تاسیسات برق از جمله موانع در این زمینه است.

* 7.2 میلیارد ریال اعتبار برای جابه جایی تیرهای برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این باره گفت: این شرکت برای جابه جایی تاسیسات در ضلع شمالی این محور 2 میلیارد و 260 میلیون ریال هزینه کرده است.
علیرضا صبوری اظهار کرد: این میزان اعتبار هزینه شده و اکنون به پیمانکار بدهکار هستیم.
وی با بیان اینکه برای جابه جایی تیرهای برق در ضلع جنوبی این محور پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد خاطرنشان کرد: در مجموع هفت میلیارد و 260 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

* حدود 16 میلیارد ریال برای جابه جایی خطوط آب
غلامحسین ساقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی نیز گفت: اعتبار مورد نیاز برای جابه جای خطوط آب در این محور، 15 میلیارد و 900 میلون ریال برآورد شده است.
بر اساس این گزارش، پیش بینی می شود با اختصاص دادن این اعتبارات یک لاین از این جاده طی یک ماه آینده به بهره برداری برسد.
در نشست شورای برنامه ریزی استان برای اجرای آسفالت 10 میلیار ریال، برای جابه جایی خطوط آب 15 میلیارد ریال و برای جابه جایی تیرهای برق هفت میلیارد و 500 میلیون ریال مصوب شده است.
روزانه 640 نفر از کارکنان بیمارستان امام حسن(ع)، 500 دانشجوی رشته پزشکی، اساتید و کارکنان و دانشجویان سایر مراکز دانشگاهی از این مسیر تردد می کنند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.