سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع از وقوع سرقت تجهیزات برق در بخش قره پشتلو از توابع این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته و انجام تحقیقات لازم در این خصوص، سارقی حرفه ای به هویت معلوم شناسایی و پس از دستگیری، مقداری سیم برق مسروقه به دست آمد.
رحمتی افزود: متهم، به سرقت سیم های برق هوایی معترف و پس از بازسازی صحنه جرم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
به گزارش ایرنا، در اوایل شهریور جاری نیز سارقی که با ورود به محل پست برق، دچار برق گرفتگی شده بود از حادثه جان سالم به در برد.
پلیس شهرستان زنجان در پی قطع ناگهانی برق و باز بودن درب پست برق واقع در مسیر سه راهی ماهنشان - مهرآباد به منظور بررسی موضوع به محل مراجعه و پس از ورود متوجه حادثه برق گرفتگی سارق شدند.
ماموران بلافاصله اورژانس زنجان را در جریان گذاشته و عوامل اورژانس نیز پس از رسیدن به محل و انجام اقدامات درمانی اولیه، این سارق را به منظور ادامه درمان به بیمارستان انتقال دادند که در این رابطه پرونده ای به منظور اعمال قانون تشکیل شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.