سرهنگ مختار شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس شهرستان زنجان در پی قطع ناگهانی برق و باز بودن درب پست برق واقع در مسیر سه راهی ماهنشان- مهرآباد به منظور بررسی موضوع به محل مراجعه و پس از ورود متوجه حادثه برق گرفتگی سارق شدند.
وی اظهار کرد: ماموران بلافاصله اورژانس زنجان را در جریان گذاشته و عوامل اورژانس نیز پس از رسیدن به محل و انجام اقدامات درمانی اولیه، این سارق را به منظور ادامه درمان به بیمارستان انتقال دادند که در این رابطه پرونده ای به منظور اعمال قانون تشکیل شد.
****
کشف انواع کالای قاچاق در مسیرهای ارتباطی استان زنجان
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عصر شنبه /11 شهریور جاری/ پلیس این استان از داخل 2 دستگاه اتوبوس در مسیرهای ارتباطی زنجان موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شد.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: این کالاهای قاچاق شامل '2 هزار و 80 ثوب البسه، هشت طاقه پارچه خارجی، 2 طاقه پرده توری، 10 دستگاه تبلت و یک هزار و 200 دستگاه لوازم جانبی تلفن همراه' است که ارزش ریالی آن قریب یک میلیارد و 200 میلیون ریال، برآورد شد.
وی اظهار کرد: این کالاهای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی زنجان و ماموران انتظامی شهرستان خرمدره کشف شد که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به منظور اعامل قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.