به گزارش ایرنا عباس اهرابی در نشست توجیهی مددجویان برای اعزام به زیارت کربلا اظهارکرد: اعزام مددجویان به کربلا در قالب چهار کاروان 164 نفره از بیست و یکم شهریور ماه آغاز شده است که به مدت 9 روز عازم این سفر با برکت ومعنوی هستند.
وی با ذکر اینکه مددجویان عازم این سفر روحانی بانوان سرپرست خانوار و زنان سالمند هستند افزود: گروه دوم این مددجویان در قالب چهار کاروان در نیمه دوم سال به کربلا اعزام می شوند.
اهرابی درباره هزینه های این سفر گفت: حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع دولتی وکمک خیران برای این مددجویان هزینه می شود.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد را به اردوی زیارتی و فرهنگی اعزام کرده است.
اهرابی با یادآوری اینکه حدود 2 هزار نفر از این افراد به اردوهای سراسری گیلان، مازندران، مشهد اعزام شده اند افزود: زنان سرپرست خانوار، دختران در آستانه ازدواج و دانش آموزان و دانشجویان دختر و پسر،زوج های جوان وسالمندان از جمله افراد بهره مند از برنامه های اردویی کمیته امداد این استان هستند.
وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد را اعزام مددجویان به مشهد مقدس اعلام و اضافه کرد: در سال جاری خوشبختانه بیش از سه هزار نفر برای زیارت امام رضا (ع) اعزام شده اند، که بسیاری از آنها برای اولین بار به مشهد مقدس مشرف می شدند.
اهرابی با یادآوری اینکه کمیته امداد امسال دانش‌آموزان و دانشجویان زیارت اولی را شناسایی کرد گفت: برنامه اعزام این افراد برای زیارت امام رضا(ع) بزودی فراهم می شود.
وی در پایان گفت: امسال محرومان بیشتری در مناطق روستایی به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می شوند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.