راحله رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این میزان قوطی شیرخشک توزیع شده در مدت مشابه پارسال 9 هزار عدد بود.
وی با بیان اینکه قوطی های شیرخشک براساس تعداد قل بین مادران سرپرست خانوار توزیع می شود اظهار کرد: امسال 732 مورد چند قلوزایی داشتیم که این آمار به مدت مشابه پارسال افزایش دارد.
وی افزود: برای زنان سرپرست خانواری که چند قلو دارند به علت اینکه تامین لوازم مورد نیاز نوزادان بسیارمشکل است، اداره کل بهزیستی استان تا 6 سال به آنها خدمات مختلف ارائه می دهد.
رنجبر توضیح داد: دفتر زنان اداره کل بهزیستی در خراسان شمالی خدماتی از قبیل تامین سرمایه کار، لوازم ضروری زندگی ، جهیزیه، سلامت جسمی و روانی زنان، ودیعه مسکن و تامین شهریه دانش آموزان و دانشجویان ارائه می دهد.
وی با ذکر اینکه در ابتدای سال جاری هشت خانواده از ودیعه مسکن استفاده کرده اند گفت: اکنون 2 هزار و 438 پرونده زنان سرپرست خانواردر اداره کل بهزیستی استان وجود دارد که از این تعداد یک هزارو 238 پرونده در مراکز غیر دولتی و یک هزارو 200 پرونده در مراکز دولتی هستند.
رنجبر با ذکر اینکه زنان سرپرست خانوارشامل فوت همسر، مطلقه، همسرزندانی، همسرمفقود الاسر، دختران خود سرپرست و ... است افزود: عمده مشکلات زنان سرپرست خانوار مسائل اقتصادی است که مرتفع ساختن این مشکلات حمایت مسئولان را می طلبد.
اکنون27 هزارو 737 مددجو زیرپوشش اداره کل بهزیستی استان 863 هزار نفری خراسان شمالی هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.