به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی چهارشنبه در نشستی مشترک با قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بجنورد با اشاره به این که اهالی شهرستان راز و جرگلان از داشتن بیمارستان محروم هستند، گفت: 3 مرکز درمانی شبانه روزی موجود در این شهرستان تکافوی نیازهای ساکنان منطقه را نمی کند؛ لذا خواسته ما این است که به عنوان هدیه این سفر، برای این منظور تدبیر لازم اتخاذ شود.
وی پیگیری این موضوع اولویت دار برای استان و ارتقا و توسعه بیمارستان های آشخانه و گرمه و جاجرم را از جمله ماموریت های کاری سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برشمرد. وی هم چنین حمایت های وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه برای توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی و بهره برداری از بیمارستان های جدید آن را تحسین کرد و تداوم آن را خواستار شد.
قائم مقام وزیر بهداشت هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های مهندس صالحی استاندار از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و نقش موثر آن در کسب موفقیت های سال های اخبر این مجموعه، تداوم این حمایت ها در دوره مدیریت جدید این دانشگاه را خواستار شد.
دکتر ایرج حریرچی با اشاره به برنامه ریزی های کلان این وزارتخانه با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت، قول مساعد داد که برای شهرستان راز و جرگلان و دیگر شهرستان های کوچک و کم جمعیت کشور، بر اساس سطح بندی انجام شده، مراکز درمانی مناسبی ساخته و تجهیز شود.
شهرستان 70 هزار نفری راز و جرگلان در 120 کیلومتری شمال غرب بجنورد واقع است.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.