به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس اعلام کرده است که این اطلاعیه را پیرو نامه ریاست بیمارستان های نمازی وشهید فقیهی شیراز و ایجاد نگرانی در میان مردم به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی منتشر کرده است.
در این اطلاعیه آمده است: برای حفظ کرامت بیمه شدگان تامین اجتماعی و دریافت به موقع و مناسب خدمات درمانی، جلسه ای با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی فارس و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد و همچنین رایزنی هایی با معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی کشور صورت گرفت.
روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس افزود: در این جلسه مقرر شد خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی مانند قبل در همه مراکز دولتی-دانشگاهی ارائه شود.
دکتر محمد رضا ادراکی رئیس بیمارستان نمازی شیراز اخیرا در نامه ای با اشاره به مطالبات بیمارستان نمازی از سازمان های بیمه گر خواستار آزاد شدن نرخ وصول از بیماران از تاریخ 18 خرداد 96 شده بود .
دکتر محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخ به نامه رئیس بیمارستان نمازی شیراز که تقاضای آزادسازی نرخ ارائه خدمات به بیماران اورژانسی در این بیمارستان به دلیل تاخیر در پرداخت بدهی بیمه ها شده بود اعلام کرد: ارائه خدمت به بیماران اورژانسی با نرخ های قبلی ادامه یابد ، وصول مطالبات دانشگاه از سازمان های بیمه گر پیگیری می شود .
7387/ 2027
دریافت خبر: رضا قادری ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.