به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی شنبه شب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه طولانی شدن توقف خودروها در پارکینگ و خاک خوردن این تجهیزات، سبب استهلاک آنان می شود گفت: اموال یا باید با مزایده تعین تکیف شود و یا اینکه بر اساس نیاز در اختیار دستگاه های اجرایی و ادارات قرار گیرد.
وی افزود: یکی از موار مهم در ساماندهی این اموال توقیف شده، تعیین تکیف این اموال توسط دادگاه و دستگاه قضا است.
وی اظهار کرد: برای ساماندهی خودروها و اموال باید مشخص شود که با مزایده به فروش رود و یا به دستگاه های اداری واگذار شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود در باره نگرانی ها از وجود مواد مخدر در خودروهای توقیفی که در پارکینگ هستند اظهار کرد: احتمال این که در برخی از خودروهای توقیفی، مواد مخدر جاسازی شده و کشف نشده وجود داشته باشد هست.
وی اظهار کرد: بنابراین نیاز است تا پیش از هر چیز، مشخص شود که این خودروهای توقیف شده، آلوده نیست و نیروی انتظای باید قطعی بودن آلوده نبودن این خودروها از مواد مخدر را مشخص کند.
استاندار خراسان شمالی به درخواست فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر تامین یک دستگاه خودرو سنگین برای استقرار کانکس ایست و بازرسی مواد مخدر اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت ها این است که یک دستگاه وسیله نقلیه سنگین برای راه اندازی کانکس ایست و بازرسی مواد مخدر در اختیار نیروی انتظامی استان قرار گیرد.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی به واگذاری مدیریت مرکز ماده 16 (کمپ ترک اعتیاد لنگر) به بهزستی اشاره کرد و گفت: بر اساس توافقی که میان سازمان بهزستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور انجام شده، مدیریت مراکز ماده 16 در 16 استان به بهزیستی واگذار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این استان واگذاری این مدیریت در حال پیگیری است اظهار کرد: از مدیرکل بهزیستی استان انتظار می رود برای تعین تکلیف نهایی واگذاری مدیریت کمپ ترک اعتیاد لنگر پیگیری های لازم را از سازمن بهزیستی انجام دهد و مراتب را به صورت مکتوب اعلام کند.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی مواد مخدر را از آسیب های اجتماعی مهم کشور عنوان کرد و گفت: امید می رود با اقدامات جدی تر در مبارزه با مواد مخدر، گام موثری برای حل این آسیب خانمان سوز برداشته شود.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.