کاوه بهفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 59 میلیارد ریال از این رقم مربوط به مشترکان بخش خانگی است که بیشترین سهم را در میان مطالبه ها به خود اختصاص داده است.
وی افزود: بخش تعرفه عمومی نیز 50 میلیارد ریال به این شرکت بدهکار است.
بهفر خاطرنشان کرد: میزان بدهی مشترکان بخش کشاورزی نیز 46 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۱۰ میلیارد ریال بابت مصرف انرژی برق برای مشترکان این شرکت، قبض صادر شده است اظهار کرد: میزان مطالبه ها در پایان سال گذشته 148 میلیارد ریال بود که اکنون به 224 میلیارد ریال رسیده است.
بهفر گفت: برای تامین نقدینگی از مشترکان انتظار می ورد نسبت به پرداخت بهای برق مصرفی اقدام کنند امسال به ناچار اشتراک برق مشترکان بدهکار که نسبت به پرداخت بهای قبوض خود اقدام نکنند، قطع می شود.
معاون دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این شرکت برای کمک به رونق تولید و صنعتگران تا کنون نسبت به قطع اشتراک واحدهای تولیدی بدهکار اقدام نکرده است اما امسال به ناچار و برای تامین نقدینگی نسبت به قطع اشتراک بدهکاران اقدام می شود.
شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی بیش از 331 هزار و 500 مشترک دارد که ۸۵ درصد از مشترکان در بخش خانگی هستند.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.