به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی با بیان اینکه مردم استان بار دیگر حماسه بزرگی خواهند آفرید، گفت: ساعت رای گیری تا 22 برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تمدید شده است.
وی گفت: در شعب روستایی نیز اخذ آرای ریاست جمهوری تا ساعت 22 ادامه دارد ولی برای شوراهای روستای نیز تا زمانی که افرادی مستمرا در شعبه حضور دارند، باید از آنان رأی گیری شود و در غیر این حالت، صندوق شوراهای روستاها نیز تعطیل می شود.
وی اظهار کرد: در بازدیدهای امروز از شعب اخذ رأی در مناطق مختلف استان فضای همدلی و همراهی جلوه گر بود و امیدواریم که با مشارکت حداکثری مردم، ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان بیمه شود.
وی با بیان این که مشکلی در تأمین تعرفه های اخد رأی در استان وجود ندارد، از تعطیلی فردای تمام مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر خبر داد و افزود: ساعات کار ادارات تغییری نکرده است ولی مرخصی کارکنان منعی ندارد.
کار رای گیری از مردم این استان از ساعت هشت امروز در 890 شعبه ثابت و 202 شعبه سیار آغاز شده است که جمع آوری آرا در سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین به صورت تمام الکترونیک انجام می شود.
با توجه به کشاورزی بودن استان خراسان شمالی و همچنین بازگشت مردم از سرمزارع و حضور گسترده آن ها در پای صندوق های رای، پیش بینی می شود کار رای گیری تا پاسی از شب به درازا انجامد.
خراسان شمالی با جمعیت 864 هزار نفری 647 هزار و هفت نفر واجد شرایط رای دارد.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.