به گزارش خبرنگا ایرنا حبیب الله خجسته پور با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران افزود: روند برگزاری انتخابات بسیار خوب است و تاکنون میزان مشارکت در این دوره از انتخابات در استان لرستان 23 درصد بوده است.
وی بیان کرد: تاکنون 335 هزار نفر ازواجدین شرایط استان لرستان در این دوره از انتخابات شرکت کرده اند.
خجسته پور افزود: با توجه به اینکه ساعات پایانی بر میزان مشارکت افزوده می شود، انتظار می رود مشارکت بالایی در تاریخ پر فراز و نشیب نظام ثبت و ضبط شود.
وی با توجه به اینکه میزان مشارکت بیش از 23 درصد است، گفت: دستگاه های الکترونیک اخذ رای هیچگونه ایرادی ندارند و دستگاه پشتیبان نیز وجود دارد.
خجسته پور افزود: دستگاه های احراز هویت گاه دچار مشکل می شوند که از دستگاه های رزرو کمک گرفته شده و به مناطق سخت گذر بشارت و ززو ماهرو الیگودرز صندوق رسیده است.
وی با بیان اینکه هیچ تخلفی تاکنون اعلام نشده است، اظهار کرد: شعب سیار بیمارستان ها، صدا وسیما و پادگان های نظامی مستقر شده است.
رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه زمان رای گیری به طور قطع تمدید می شود، افزود: همه شهرها و شعبه های سطح استان لرستان در حال بررسی و رفع نواقص احتمالی هستند.
یکهزار و 766 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در نظرگرفته شده است.
۲۶ هزار نفر از عوامل اجرایی ، نیروی انتظامی و بازرسی در کنار عوامل نظارت انتخابات را در لرستان برگزار می کنند.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، نورآباد و کوهدشت به صورت الکترونیکی برگزار می شود و 599 شعبه الکترونیکی در این 6 شهر در نظر گرفته شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.