علیرضا صحراییان، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: برای اینکه در شعب اخذ رای، ازدحام به وجود نیاید با هماهنگی هیات اجرایی شهر جهرم، شمار شعب اخذ رای در این شهر در مقایسه با انتخابات قبلی 20 شعبه افزایش یافته است.
وی افزود: با توجه به اینکه در شهرهای برخوردار از شوراهای اسلامی با عضویت هفت و 9 نفر، انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می شود، انتخابات شوراهای اسلامی در شهر جهرم نیز برای نخستین بار مکانیزه انجام خواهد شد.
صحراییان گفت: تجهیزات تمام الکترونیک و امکانات لازم برای رای‌گیری مکانیزه در شهر جهرم فراهم است و افرادی نیز با شرکت در یک دوره آموزشی، آموزش های لازم را در این زمینه فرا گرفته اند.
وی ادامه داد: همچنین با استقرار دستگاه های الکترونیک اخذ رای در مکان های پر تردد شهر جهرم مانند، اماکن مذهبی، تفریحی و بوستان ها تا روز بیست و ششم اردیبهشت، آموزش های لازم توسط کاربران به شهروندان ارائه می شود.
صحراییان بیان کرد: درج کد نامزدها در تبلیغات انتخاباتی اعم از پوستر، تراکت و بنر الزامی است زیرا هواداران آنها در انتخابات الکترونیک با ورود کد، نامزد مورد نظر خود را انتخاب می کنند.
او گفت: به همراه داشتن این کد برای هواداران نامزدها در هنگام ورود به حوزه اخذ رای به روند انجام انتخابات شتاب بیشتری می دهند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم، مردم را به حضور پر شور در انتخابات دعوت کرد و اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند، این حضور حماسی موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
7369 /6118
خبرنگار: بهرام بشیرزاده جهرمی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.