به گزارش ایرنا ، مسئولان ستاد انتخابات شهرستان ورامین روز پنجشنبه با استقرار دستگاه های الکترونیک اخذ رأی در اماکن پرتردد ، میادین ، کارخانجات و ادارات ، نحوه اخذ رأی و کار کردن با دستگاه های الکترونیک را به شهروندان آموزش دادند.
رئیس ستاد انتخابات ورامین در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیک گفت : بر اساس تصمیم ستاد انتخابات کشور، انتخابات شوراها در شهرهایی که شمار اعضای آنها در این نهاد هفت و یا 9 نفر است باید به شکل تمام الکترونیک برگزار شود که این امر انتخابات ورامنی را نیز شامل می شود.
عباسعلی سعیدیان گفت : در صندوق های الکترونیکی همه مراحل از فرایند ثبت نام تا اخذ رای به صورت تمام مکانیزه انجام خواهد شد و این امر علاوهم بر این روند اجرای انتخابات را تسریع می بخشد ، در اعلام سریع نتیجه انتخابات نیز نقش به سزایی دارد.
وی اظهار کرد : از مجموع 188 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در مناطق مختلف شهرستان ورامین ، 133 شعبه در شهر ورامین به صندوق های الکترونیک مجهز شده اند که این شعب آراء مردم را به صورت الکترونیک اخذ می کند.
وی تصریح کرد: به منظور آشنایی مردم با نحوه کار با دستگاه های الکترونیک بیش از ده هزار تراکت آموزشی در مناطق مختلف توزیع شده و ده ها بنر اطلاع رسانی نیز در مناطق مختلف نصب شده ضمن این که از فضای مجازی نیز این آموزش هابه مردم ارائه شده است.
سعیدیان تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان ورامین تا پیش از روز 29 اردیبهشت ، زمان برگزاری انتخابات با استقرار دستگاه های الکترنیک اخذ رأی در مناطق مختلف و پرتردد شهر ، آموزش های عملی را به مردم ارائه و شهروندان می توانند از نزدیک با این دستگاه ها تمرین کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روز 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.