به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه سه هزار و 930 داوطلب آمادگی خود را برای رقابت و عضویت در شوراهای اسلامی استان بوشهر اعلام کرده‌اند اظهار داشت:  از تعداد داوطلبان شوراهای شهر و روستاهای استان بوشهر  2 هزار و 751 نفر برای تصاحب یک‌هزار و 323 کرسی شوراهای اسلامی 406 روستا و یک هزار و 179 داوطلب برای عضویت 195 شورای اسلامی 37 شهر استان بوشهر با هم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: پایان روز 23 فرودین ماه نتیجه رسیدگی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی صورتجلسه و به هیئت‌های نظارت اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر  با بیان اینکه انتخابات در شهرهای بوشهر و برازجان الکترونیکی برگزار می‌شود خاطر نشان کرد:  تاکنون طبق ابلاغ  ستاد انتخابات کشور انتخابات شورای اسلامی شهرهای بوشهر و برازجان به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود.

گراوند افزود: در این راستا استان بوشهر آمادگی و بستر لازم برای اجرای انتخابات الکترونیک این دو شهر را دارد و پیش‌بینی‌های لازم تدارک دیده شده است.

وی از  پخش برنامه آموزشی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبرداد و  تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر با نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی فیلم آموزشی آن  برای پخش و اطلاع‌رسانی در اختیار صدا و سیمای مرکز بوشهر قرار داده می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد:در رابطه با  تعداد شعب اخذ رای دخالتی نداریم و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها پیشنهادات لازم خود را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 606540
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.