هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: لیست اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از طریق یک آگهی رسمی در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ری منتشر شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع 174 نامزد نام نویسی کرده برای شورای اسلامی شهر 98 نفر در حوزه باقر شهر، 44 نفر در حوزه کهریزک و 32 نفر در حوزه حسن آباد احراز صلاحیت شده اند افزود: 17 نفر در کل این سه حوزه برای شورای اسلامی از سوی مردم انتخاب خواهند شد.
جمالی پور با اشاره به اینکه برای هر نامزد یک کد انتخاباتی اختصاص یافته است اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی در شهرهای کهریزک و باقرشهر به صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه انجام خواهد شد.
وی در ادامه به انتخابات شوراهای اسلامی در روستاهای شهرستان ری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: نامزدهای نام نویسی کرده برای شوراهای اسلامی روستایی درپنج بخش مرکزی، قلعه نو، خاوران، فشافویه و کهریزک نیز همگی احراز صلاحیت شده و در مجموع 598 نامزد در روستاهای شهرستان ری برای 220 کرسی شوراهای اسلامی روستاها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
وی گفت : تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 ازدیبهشت آغاز و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی ، 29 اریبهشت ماه امسال برگزار می شود.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.