به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی شنبه در آیین افتتاح بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد که با حضور وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، اظهار کرد: هیئت های اجرایی حق فعالیت های تبلیغاتی را برای کاندیداها ندارند اما انجام فعالیت های انتخاباتی در خارج از ساعت اداری برای کارکنان دستگاه های اجرایی مختلف، مانعی ندارد.
وی گفت: باید تلاش کنیم با انجام اقدامات پیشگیرانه از بروز تخلفات انتخاباتی در استان جلوگیری شود.
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی، له و یا علیه نامزدها، ممنوع است و تخلف محسوب می شود.
وی گفت: امید می رود شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه و سالم باشیم و در این دوره نیز همچون دوره های قبل امنیت در آن حاکم باشد.

** برای هر یکهزار نفر 1.6 تخت بیمارستانی است
وی در بخش دیگر سخنان خود به خدمات دولت در حوزه سلامت و بهداشت و درمان در این استان اشاره کرد و افزود: با ایجاد تخت های بیمارستانی جدید در این استان طی مدیریت این دولت، اکنون به ازای هر یکهزار نفر جمعیت، 1.6 تخت بیمارستانی وجود دارد این در حالی است که میانگین کشوری این رقم 1.4 تخت بیمارستانی است.
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: شمار آمبولانس ها و خدمات اورژانس 115 در این استان افزایش داشته است و خدمات در بخش های مختلف آی.سی.یو و سی.سی.یو نیز ارتقا پیدا کرده است.
وی، افزایش اعتبارات پروژه های راهسازی این استان را از دیگر دستاوردهای دولت عنوان کرد و افزود: 20 درصد از کل اعتبارات منظور شده در بخش راه، به خراسان شمالی اختصاص یافته است.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 3007/ 6042 خبرنگاران کبری علی آبادی، ربابه صانعی انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.