به گزارش ایرنا محمد اکبرزاده روز سه شنبه در آیین افتتاحیه رسمی ستاد مردمی حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی بر شرکت آرمانی، حضور پر شور و حداکثری در روز 29 اردیبهشت تاکید و اظهار کرد: این امر یکپارچگی، اتحاد، همبستگی ملت ایران را به دنیا نشان می دهد و همچنین چشم طمع دشمن را نیز قطع خواهد کرد.
وی افزود: مسئولیت اجتماعی مردم در انتخابات علاوه بر نشان دادن وحدت ملت، انتخاب اصلح را نیز می طلبد چرا که فردی را انتخاب می کنیم که مسئولیت قوه مجریه که بالاترین امکانات و اختیارات کشور را در دست دارد.
وی با بیان اینکه چنین فردی باید در زمینه های مختلف شایستگی های لازم را داشته باشد اظهار کرد: ریاست جمهوری با زندگی و معیشت مردمی کار دارد، کاندیدی را باید انتخاب کنیم که بتواند امور کشور را به خوبی بچرخاند و با چالش و مشکل در آینده مواجه نکند.
اکبر زاده با بیان اینکه چرا باید آقای رئیسی را انتخاب کنیم گفت: وی شخصیتی مومن، توانمند، کاربلد است و همچنین در مدیریت های کلان کشوری بخصوص در بازرسی کل کشور تجربه ها دارد که اشراف بر دستگاه های اداری نیر دارد و همچنین توانمندی لازم را برای رفع چالش ها به دست آورده است.
این عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) خراسان شمالی رئیسی را فردی اخلاق مدار عنوان کرد و افزود: این نامزد انتخابات رئیس جمهوری دارای برنامه های زیادی برای رفع فقر، تبعیض است و این امر را در سوابق وی نیز می بینیم.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.