مهری هاشمی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : بررسی نقشه های پیش بینی هواشناسی بیانگر حاکم شدن جو ناپایدار دراستان است که این وضعیت تا اواسط هفته آینده ادامه دارد .
وی افزود: طی امروز چهارشنبه افزایش ابر ،وزش باد گاهی باد شدید در پاره ای نقاط رگبار باران ودر ارتفاعات مه پیش بینی شده است و تا روز جمعه بارش های پراکنده دراستان خواهیم داشت .
هاشمی گفت: با نفوذ هوای سرد به عرض های شمالی از شنبه بعدازظهر ناپایداری ها تقویت می شود و افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق برای روزهای یکشنبه تا سه شنبه هماره بارش برف و مه درمناطق سردسیر و ارتفاعات پیش بینی می شود .
رئیس پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی اظهار کرد: طی روز یکشنبه 'روز طبیعت' آسمان استان خراسان شمالی نیمه ابری تا تمام ابری گاهی باد شدید همراه با رگبار باران و پاره ای از نقاط همراه با رعد برق و در ارتفاعات برف و مه پیش بینی می شود .
هاشمی افزود: از لحاظ دمایی از یک شنبه روند کاهش محسوس دما را خواهیم داشت و دمای استان 8تا 12درجه تا صبح چهارشنبه کاهش می یابد .
وی گفت: طی 24ساعت آینده کوسه با کمینه دمای 1درجه سانتی گراد سردترین نقطه و آشخانه با 24درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان بوده است و در همین مدت کمینه دمای بجنورد مرکز خراسان شمالی 5درجه و بیشینه دمای آن 22درجه سانتی گراد بوده است.
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور در مسیر ارتباطی استان های شمالی کشورو مشهد مقدس قراردارد که سالانه در ایام نوروز شاهد عبور خیل عظیم مسافران نوروزی از این مسیرمهم ارتباطی کشور است.
1744/7189 خبرنگار:بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.