حسین فرخنده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اعتبار از محل ردیف 180 ملی و مازاد بر بودجه های پیش بینی شده این اداره کل در قالب اسناد خزانه اسلامی جذب شده است.
وی افزود: مجتمع فرهنگی و هنری گلشن در بجنورد با تغییراتی عمده، از اوایل اسفندماه در دست تجهیز و بهسازی است.
فرخنده گفت: تغییرات داخلی مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد شامل تعویض موکت ها، تعویض صندلی و کف سازی است.
وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به ‌عنوان تنها محل اکران فیلم‌های سینمایی در مرکز خراسان شمالی به منظور افزایش رفاه علاقه مندان به هنر سینما و فعالیت های فرهنگی و هنری بهسازی می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد تا پایان هفته جاری، تجهیز و علاقه مندان می توانند در ایام تعطیلات نوروز به تماشای فیلم های سینمایی که در این محل اکران می شود، بنشینند.
فرخنده در بخش دیگر سخنان خود از تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری در گرمه و جاجرم خبر داد و افزود: برای این طرح ها 400 میلیون ریال اعتبار دیده شده است و این مبلغ برای صندلی های این مجتمع ها در نظر گرفته شده است و به زودی نصب خواهد شد.
وی درباره ظرفیت های استان برای نمایش آثار نمایشی گفت: سالن فرهنگی و هنری گلشن بجنورد با 500 صندلی، شیروان 350 صندلی، اسفراین 350 صندلی، آشخانه 300 صندلی، گرمه و جاجرم هر کدام 170 صندلی، تیتکانلو 120 صندلی و فاروج 100 صندلی برای نمایش آثار نمایشی و هنری ظرفیت سازی شده است.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.