به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی چهارشنبه در نشست شواری اداری شهرستان گرمه با بیان اینکه استان خراسان شمالی استانی محروم نیست بلکه استان بالقوه ای است که به بالفعل درنیامده است اظهار کرد : در 8 ماه سال جاری 130مقام مسئول کشوری در سطوح معاونین وزرا و بالاتر به استان برای شناساندن و بالفعل کردن ظرفیت و قابلیت های های استان دعوت شده اند.
صالحی بااشاره به سفر اخیر هیات اقتصادی خراسان شمالی به 2 کشور اروپایی گفت: این هیات تجاری واقتصادی درراستای معرفی استان وجذب سرمایه گذار به کشورهای آلمان وفرانسه سفر کرد.
وی افزود: اعلام آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای حضور در خراسان شمالی از نتایج سفر هیات اقتصادی استان به کشورهای آلمان و فرانسه بود.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و اقدامات این ستاد در استان گفت : اخد مجوز هشت شرکت دانش بنیان در خراسان شمالی ازاقدامات استان درعرصه اقتصاد مقاومتی است .
صالحی از آغار کارمطالعات بیمارستان 32 تختخوابی به 64 تختخوابی شهرستان گرمه و تحقق وعده رئیس جمهور در این باره در آینده نزدیک خبرداد و افزود: احداث پارک مخصوص بانوان وتونل سبز در ورودی همه شهرهای استان خراسان شمالی از ازبرنامه های هدف گذاری شده در استان است .

*جذب افزون بر55میلیارد ریال اعتباربرای حل مشکل صنایع شهرستان گرمه
فرماندار گرمه نیز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاربه تلاش انجام شده برای حل مشکلات واحد های تولید این شهرستان گفت : بیش از 55 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات صنایع شهرستان درسال 95 جذب شد.
علی محمدزاده گفت: 200 میلیون یورو در شهرستان گرمه برای ساخت نیروگاه بادی سرمایه گزاری خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات و حمایت های خوب دولت یازدهم دربخش کشاورزی این شهرستان گفت:36 درصد منابع واعتبارات توسعه طرح های نوین آبیاری کشاورزی دراستان به شهرستان گرمه اختصاص یافته است.
شهرستان گرمه در 150 کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی استان خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.