به گزارش ایرنا عباسعلی صفایی شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شیروان با بیان اینکه این تعداد طرح توسط 14 دستگاه اجرایی می باشد اظهار کرد: این طرح ها با هدف محرومیت زدایی روستاها انجام شده است.
وی در رابطه با بیمارستان 218 تختخوابی در دست احداث شیروان گفت: در صورت شرایط مناسب جوی هوا و جاده دسترسی و محوطه آن اگر به موقع صورت گیرد و به بهره برداری برسد هزینه های طرح های عمرانی در شیروان هزار و 160 میلیارد ریال خواهد شد.
صفایی با بیان اینکه امید است با تخصیص اعتبارات کارهای خوبی در شیروان صورت گیرد افزود: از محل سفر رهبری اعتباررات خوبی برای مدرسه سازی صورت گرفته است همچنین خانه معلم و استخر فرهنگیان که نقش خوبی می تواند داشته باشد و خدماتی در خور شان فرهنگیان باشد.
نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو گفت: باید شرایط را طوری مهیا کنیم که مردم حضور حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشند زیرا که نیاز کشور به ایجاد خلق حماسه هایی است که مثال زدنی باشد.
صفایی با اشاره به انتخاب افراد اصلح افزود: باید در کمال آرامش انتخابات خوبی داشته باشیم و خدای نکرده گزارشی از دستگاهی ارسال نشود که به نفع یا علیه کسی استفاده کند و رعایت بیت المال و حق الناس باید صورت گیرد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.