مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شیروان از پلمپ 6 واحد صنفی این شهرستان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شیروان گفت: در پی بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی این شهرستان، چهار باب کتابخانه خصوصی، یک باشگاه بدنسازی و یک پارک بازی کودکان به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا پلمب شدند.

به گزارش جماران، فریبا آذری جوان با بیان اینکه پلمب طولانی مدت در انتظار متخلفان است گفت: تیم های بهداشتی در  دو نوبت کاری همه روزه  نسبت به شناسایی و انجام تمهیدات لازم در خصوص چگونگی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعال است.

وی افزود: گشت های ویژه مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی فعالیت جدی تری با هدف نظارت بر واحدهای صنفی پرخطر در این شهرستان انجام می دهند و قرار است با واحدهای صنفی پرخطر که مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت گیرد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شیروان با گلایه از رعایت نکردن برخی از شهروندان در زمینه دستوالعمل های مقابله با ویروس کرونا گفت: به خاطر عادی انگاری این ویروس و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، شاهد افزایش بیماری کووید ۱۹ در شهرستان هستیم.

آذری جوان افزود: برای رسیدن به وضعیت ثبات و آرامش و حفظ جان مردم ناگزیریم با راه اندازی گشت های ویژه نسبت به تعطیلی برخی از واحدهای صنفی، مکان های تفریحی، گردشگری براساس دستورالعمل بهداشتی کشوری و استانی اقدام کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.