نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: هجمه ناامیدی از سوی دشمن در شرایط کرونایی همچنان برقرار است اما باید دانست که این بار نوبت زوال آمریکا و صهیونیست است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: هجمه ناامیدی از سوی دشمن در شرایط کرونایی همچنان برقرار است اما باید دانست که این بار نوبت زوال آمریکا و صهیونیست است و به برکت الهی، ایران اسلامی و حزب‌الله لبنان می‌توانند تبلیغات پوچ و این سیاه‌نمایی را خنثی کنند.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، سوم مردادماه در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به آیات ۲۲ تا ۳۹ سوره اسرا اظهار کرد: در این آیات به موحدانه زندگی کردن سفارش شده است که این امر پیاده کردن تمامی دستورات پروردگار در شئونات مختلف زندگی را شامل می‌شود.

وی نیکی به پدر و مادر، توجه به حقوق اقوام و عشیره و رسیدگی به نیازمندان و مسکینان را پس از اعتقاد به خدا، به‌عنوان  ۳ شاه‌کلید نشانه‌های ایمان به خدا برشمرد و بیان کرد: در پیش گرفتن منش خدایی و سیاست و رفتاری خداگونه در پرتو توجه کامل به موازین الهی صورت می‌گیرد و باید دانست که مجمعی از نیکی‌ها را که در آن همه حق یکدیگر را رعایت می‌کنند، همان منش خدایی است.

امام جمعه شهرکرد کمک مومنانه مردم کشور را به نیازمندان از مصادیق بارز رسیدگی به امور نیازمندان دانست و افزود: خوشبختانه در نخستین رزمایش مومنانه امسال، ۴۰ میلیارد تومان کمک از سوی دستگاه‌های جهادی نظیر سپاه، بسیج و اقشار مختلف مردم استان جمع‌آوری شد و ان‌شاالله در دومین مرحله این رزمایش که رهبر معظم انقلاب نام نهضت را برای آن عنوان کردند، شاهد ادامه کمک‌ها خواهیم بود.

حجت‌الاسلام نکونام، به واقعه ننگین تصویب قانون کاپیتولاسیون در ۳ مرداد در سال۱۳۴۳ و عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷ اشاره و تصریح کرد: به برکت انقلاب و تلاش‌های امام (ره) این ذلت به عزت تبدیل شد و حمله بزدلانه منافقین با کمک ارتش بعث عراق به سرپل ذهاب با رهبری شهید صیاد شیرازی این عملیات به پیروزی ختم شد.

خطیب نمازجمعه شهرکرد، به ۵ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ اشاره و بیان کرد: این روز عزیز سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی است که نماز جمعه از احکام نورانی اسلام بوده و آثار و برکات آن را امروزه شاهد هستیم.

وی به ایام مغتنم ماه ذی‌الحجه و روز عرفه اشاره کرد و گفت: برپایی نماز ۱۰ شب این ماه و سهیم شدن با حاجیان را از دست ندهیم و بلایا را با دعا از مملکت خود دفع کرده و برکت و رحمت الهی را بر خود ساری و جاری کنیم.

امام جمعه شهرکرد، ۶ مردادماه، روز کارآفرینی و فنی و حرفه‌ای را یادآور شد و ادامه داد: ۷ مردادماه سال ۶۰، سالروز فرار خفت‌بار رجوی و نبی صدر است، فتنه‌های پی در پی از دوران پیش از انقلاب بر این مردم تحمیل شد که یکی از آنان ایجاد رعب و جنگ روانی بوده که هرچند وقت یکبار، دشمنان با رسانه‌های استکباری خود پایان انقلاب را اعلام می‌کنند، تداعی مشکلات اقتصادی و بی‌تدبیری برخی از مسئولان را با سلاح تبلیغات گسترده برای مردم ایران بزرگ‌نمایی کرده و امیدها را به یاس تبدیل می‌کنند، اما مردم ما توجهی ندارند.

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: این هجمه ناامیدی از سوی دشمن در شرایط کرونایی همچنان برقرار است و متاسفانه برخی از مسئولان به این تبلیغات دامن زده‌اند اما باید دانست که این بار نوبت زوال آمریکا و صهیونیست است و این دشمنان با اسلحه رسانه روی پای خود هستند و به برکت الهی، ایران اسلامی و حزب‌الله لبنان می‌توانند تبلیغات پوچ و این سیاه‌نمایی را خنثی کرده و خاکستر آتش دشمنان را به باد دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.