یک بیمار بهبود یافته از کرونا در بندرگناوه پس از گذراندن دوره درمان و به دست آوردن سلامتی خود در حرکتی فرهنگی و نوع‌دوستانه با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی چرومی و امیرالمومنین(ع) این شهرستان از تلاش و زحمات وافر کادر درمانی این مراکز تقدیر کرد.

یک بیمار بهبود یافته که چندین روز در بیمارستان گناوه بستری و با اتمام دوره قرنطینه خانگی به همراه بستگان خود با در دست داشتن پلاکاردی در میان کادر درمانی این بیمارستان‌ها حضور یافت و از آنان تقدیر کرد.

به گزارش جماران، عادل باقری زاده گفت: به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه می‌کنم فقط یک شیفت با پوشیدن لباس پرستاران ایثارگر بر بالین بیماران کرونایی حاضر شوند تا سختی کار و فشاری را که بر آنان وارد می‌شود، به خوبی درک کنند.

وی  افزود: به عنوان یک پرستار مهم است که بدانی با اطلاع کامل از این که بیمار مقابل به کرونا مبتلا است و روی تخت قرار دارد و بر بالین آن  حاضر خواهی شد و خطرات زیادی را با جان پذیرفته و  در این راه سلامتی خویش و خانواده‌اش با خطر مواجه می‌شود اما لحظه‌ای در ایثار و فداکاری  به این بیماران کوتاهی و خللی وارد نمی‌کند و چنین اراده و همتی اجری زیاد نزد خداوند دارد.

باقری زاده اظهارداشت: پرستاران و کادر درمانی ۶ ماه از زندگی و آسایش خودشان را صرف رفاه حال بیماران کرده‌اند و در حال تلاش بدون وفقه هستند و باید قدردان آنان باشیم.

وی گفت: تمامی پرسنل بخش کرونا ۲ بیمارستان امیر المومنین (ع) وسوانح سوختگی گناوه به ۳۰نفر نمی‌رسند اما تقدیر و  سرکشی می‌تواند به آنان روحیه مضاعف ببخشد.

باقری زاده افزود: از مسئولان ذیربط انتظار و توقع دارم ضمن افزایش حقوق و مزایای این ایثارگران، مطالبه‌های آنان را بموقع پرداخت کنند.

این بیمار بهبود یافته بیان کرد: با حضور خود و بستگان در میان کادر درمانی این بیمارستان‌ها، از اینکه سلامتی خود را بدست آورده‌ام که مرهون تلاش و زحمات خودشان بوده، بسیار خرسند شدند و تاکید کردند با روحیه  مضاعف  در راه سلامتی بیماران تلاش بیشتری خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.