دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر امروز(جمعه 3 مردادماه) از بستری شدن 34 مبتلای به کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۳۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند. 

به گزارش جماران، سعید کشمیری با اشاره به بستری ۱۷۱ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه شش نفر از هم استانی‌هایمان طی روزهای گذشته فوت‌ شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌ شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۵ مورد حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند، که ۳۴ نفر از آنها بستری شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۸۹۰۰ مورد بیمار حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۴۹۹ مورد بستری و ۵۱۶۱ نفر از آنان درمان و با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند.

کشمیری افزود: راه حل کنترل بیماری کرونا پیشگیری است و ما می‌توانیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتشار بیماری به کادر درمان کمک کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.