صادق گریوانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: گروه جهادی کرامت امام رضا (ع) مسجد فاطمه الزهرا فعالیت‌های خود را از سال ۹۵ در یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر بجنورد یعنی ملکش شروع کرد.

گریوانی گفت: این روزها که فرمایش راهبری حضرت آقا درباره کمک مومنانه را می‌شنویم، در دل شاد و خرسند هستیم که فرامین امام امت را از سال‌ها پیش در دستور کار خود قرار داده بودیم.

مسئول گروه جهادی کرامت امام رضا (ع) بجنورد با اشاره به فعالیت این روزهای جهادگران ملکش گفت: در حال حاضر ۹۰ خانواده را با اولویت‌های یک تا سه تحت پوشش داریم تا تلخی‌های کرونا را در کام مردم آسیب دیده کاهش دهیم.

وی بیان کرد: کارهای حمایتی را روزهای اول با ۴ خانواده شروع کردیم راستش را بخواهید فکرش را هم نمی‌کردیم که روزی به این تعداد برسیم، اما با لطف خدای بزرگ و همت مردم منطقه و عزم جدی بچه‌های مسجد امروز مسجد فاطمه‌الزهرا (س) ملکش کارهای بزرگی را انجام می‌دهد.

گریوانی فعالیت بچه‌های مسجد را از توزیع بسته‌های معیشتی فراتر عنوان کرد و افزود: اشتغال‌زایی خانواده‌های نیازمند هدف اصلی و دغدغه مهم ما است.

مسئول گروه جهادی کرامت امام رضا (ع) بجنورد در ادامه افزود: توانمندسازی نزدیک ۴۰ خانواده مصداق عینی این ادعا است، خانواده‌هایی که برخی با یک چرخ خیاطی دیگر از عهده برطرف کردن نیازهای روزانه خود بر می‌آیند.

وی از برنامه‌ریزی جهت توزیع ۲ مرحله بسته‌های بهداشتی و معیشتی در طی ماه مبارک رمضان به عنوان لبیک به فرامین امام خامنه‌ای برشمرد و افزود: اولین مرحله را فردا با توزیع ۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی آغاز خواهیم کرد.

گریوانی مرحله بعدی را توزیع ۴۰ بسته معیشتی و بهداشتی میان خانواده‌ها در اوایل هفته آینده عنوان کرد و گفت: نذر نان و توزیع نان رایگان در روز میلاد کریم اهل‌بیت رسم نیکوی هر ساله بچه‌های مسجد است که ان‌شاالله امسال گسترده‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی توزیع غذا در شب شهادت امام علی (ع) و جمع‌آوری فطریه جهت تأمین نیازهای اولیه را برنامه‌های دیگر جهادگران محله ملکش عنوان کرد که با برنامه‌ریزی منسجم ادامه پیدا می‌کند.

مسئول گروه جهادی کرامت امام رضا (ع) بجنورد در انتها تاکید کرد: تأمین اعتبار کارهای حمایتی گروه جهادی کرامت امام رضا (ع) بجنورد از محل کمک خیرین است و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد توسط اهالی منطقه در اختیار جهادگران قرار می‌گیرد و این نشان از اعتماد مردم به جهادگران دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.