هادی زارعی  روز جمعه اظهار داشت: در گذشته بسیاری از کارگران فضای سبز شهرداری بجنورد دارای قراردادهای کوتاه مدت بودند که همین امر باعث ایجاد نگرانی در بین آنها شده بود.

شهردار بجنورد یادآور شد: در سال های گذشته چندین نوبت حقوق و قرارداد  این افراد به تعویق افتاد و زندگی آنان در شرایط سختی قرار می گرفت.

وی افزود: بر این اساس این نهاد با این کارگران که سابقه ۱۰ تا ۱۵ ساله در شهرداری داشتند ولی بنا به دلایلی بر اساس سیاست های دولت از قراردادهای کوتاه مدت برخوردار می‌شدند قرارداد بلند مدت منعقد کرد.

زارعی اظهار داشت: بر اساس سیاست های گذشته مسوولیت انعقاد قرارداد با این نیروها بر عهده بخش خصوصی بود که در دو سال گذشته قراردادهای کوتاه مدت منعقد می شد.

 وی افزود: بر این اساس این کارگران قراردادهای سه ماه دریافت می کردند که بعد از پایان مدت به شکل یک تا سه ماهه مجددا تمدید می‌شد.

شهردار بجنورد با اشاره به نگرانی کارگران فضای سبز و دغدغه مندی آنها از این بابت، خاطرنشان کرد: در این راستا بر اساس قول هایی که در ابتدای تصدی این سمت به این پرسنل زحمتکش داده شد پیگیری های صورت گرفته منجر به موافقت شورای اسلامی شهر بجنورد و حمایت مدیر کل دفتر شهری استانداری از این مساله شد.

وی با اشاره به  کارایی، زحمت و توانایی و تلاش های بی دریغ این قشر از کارکنان شهرداری این امر را در  اتخاذ این تصمیم بسیار موثر دانست و خواستار تلاش و کوشش بیشتر در جهت توسعه و پیشرفت شهر شد.

 بجنورد مرکز استان خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.