مجید الهی‌راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برون سپاری برخی خدمات، کاهش پرونده‌های مددکاران و تقویت مشارکت‌های مردمی از مهمترین برنامه‌های راهبردی سال جاری است.

وی بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت جذب مشارکت‌های مردمی و تبلیغ روش‌های پرداخت غیر حضوری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تبلیغ روش‌های غیرحضوری در خدمتگزاری به محرومین و جذب مشارکت‌های مردمی در رأس فعالیت‌های حوزه مشارکت‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به شفاف سازی کمک‌های مردمی و نحوه هزینه کرد آن تاکید کرد و گفت: باید با مردم شفاف باشیم و مردم نسبت به کمک‌های خود مطلع باشند.

الهی‌راد اطلاع‌رسانی نحوه هزینه‌کرد کمک‌های مردمی از طریق فضای مجازی و یا ارسال گزارش مکتوب را از جمله فرآیندهای شافیت عملکرد این نهاد در بین جامعه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم شریف خراسان شمالی در جشن نیکوکاری کمک‌های خوبی داشتند و امیدوارم اتفاقات خوبی در سال جاری رقم بخورد.

الهی‌راد در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط حاد امروز جامعه در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: وجود ویروس کرونا نشان از ضعف بشریت در مقابل اراده خداوند است و فرصتی است که انسان نسبت به فقیر بودن خود پی ببرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.