علی الهیاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمک‌های مردم نیک‌اندیش هرمزگان در جشن نیکوکاری ۹۸ از رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.
وی بیان داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده در راستای حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و روش‌های پرداخت الکترونیکی با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزارشد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: تمام کمک‌های مردمی اهداشده در جشن نیکوکاری پیش از آغاز سال جدید و بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده در اختیار خانواده‌های محروم و نیازمند قرار خواهد گرفت.
الهیاری گفت: باتوجه به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری همچنان ادامه دارد، رقم نهایی میزان مشارکت‌های مردمی در این جشن پس از جمع‌بندی و ثبت تمامی کمک‌های جمع‌آوری‌شده در سطح هرمزگان اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: مردم نیکوکار هرمزگان می‌توانند از طریق شماره‌گیری  #۰۷۶*۱*۸۸۷۷* و یا با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب بر روی تلفن همراه خود جهت مشارکت در جشن نیکوکاری اقدام کنند.
درحال حاضر ۹۰ هزار و ۴۲۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۳۹۰ خانوار از آن‌ها در مناطق محروم زندگی می‌کنند و از تمامی خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.