این روزها کرونا و مشکلات آن در همه زمینه ها گریبان گیر خیلی از کشورها شده و در کشور ما نیز این بیماری تا حدودی خیلی از امورات روزمره مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

دغدغه کرونا به مساله روز جامعه تبدیل شده و زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم را درگیر خود کرده و موجب زیان مالی نیز به جامعه شده است که آثار وتبعات خاص خود را دارد تا جایی که دولت در این راستای و برای کمک به اقشار زیان دیده جامعه بسته های حمایتی اختصاص داده است.

در این بین مردم دهلران نیز آستین همت را بالا زده و آمده اند تا با راه اندازی پویش دهلران مهربان سهم خود را در کمک به هم نوع نشان دهند.

این روزها مردم دهلران با راه انداختن این پویش در فضای مجازی البته با کمک رسانه ها و فضای مجازی توانسته اند با بهره گیری از کمک های مردمی گامی در جهت رفع برخی از مشکلات خسارت دیدگان مالی از کرونا در شهرستان بردارند.

این پویش در زمینه جذب کمک های مردمی برای آسیب دیدگان مالی از کرونا در شهرستان دهلران تا کنون توانسته است با همین کمک ها، بسته های غذایی و بهداشتی را برای جامعه هدف تامین کند.

فریده افسرده یکی از بانیان این پویش مردمی به خبرنگار ایرنا گفت: این پویش با جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های غذایی و بهداشتی سعی دارد این کمک ها را بدست نیازمندان برساند.

وی افزود: تا کنون موفق شده ایم ۱۸۰ میلیون ریال در قالب این پویش جمع آوری کنیم و مردم بخوبی در این زمینه همیاری دارند.

افسرده اظهار داشت: ۱۱۰ بسته مواد غذایی شامل روغن، برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، مایع دستشویی و صابون تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی یادآور شد: با توجه به استقبال مردم برای کمک به این پویش، پیش بینی می کنیم بتوانیم بصورت روزانه بسته های غذایی و بهداشتی را تهیه و به جامعه هدف برسانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.