حسن نوری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنوز ابلاغی در زمینه پرداخت تسهیلات به کسب و کار خسارت دیده ناشی از کرونا صادر نشده است اما به یقین، سهم مردم ما از این کمک ها، بیش از میانگین کشوری خواهد بود.

وی افزود: کارت های اعتباری ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون ریالی، برای قشرهای کم درآمد و آسیب پذیر از کمک های دولت است که هنوز به هیچ استانی، ابلاغ نشده است و در این زمینه به یقین، سهم مردم این استان، بیش از سایر استان‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز شیوه نامه طرح های مزبور، به استان ها ابلاغ نشده است.

نوری افزود: بسته حمایت دولت که به افراد با درآمد پایین تعلق می گیرد، به تناسب بعد خانوار بین ۲ میلیون تا ۶ میلیون ریال است که به حساب یارانه واریز می ‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اظهار داشت: پیش از این هم، سهم استان از توزیع سبد معیشتی، از خیلی از استان های کشور، بیشتر بوده است.

به گزارش ایرنا، شیوع کرونا، سبب شد تا افراد در برخی مشاغل متحمل خسارت شوند و در این زمینه، دولت بسته حمایتی در نظر گرفت تا آسیب ناشی از شرایط موجود تاحدی جبران شود.

رییس جمهور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داده ۷۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات، برای بنگاه ها و کسب و کارهایی که کارگران خود را از ابتدای اجرای برنامه های کنترلی مقابله با کرونا اخراج نکرده اند یا پس از دریافت تسهیلات اخراج نمی کنند، پرداخت شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.