سرهنگ اسماعیل فرجی در گفتگو با مهر اظهار داشت: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک، گندزدایی و ضدعفونی معابر سطح شهرستان بجنورد، مرکز خراسان شمالی جهت مبارزه و ریشه کن کردن ویروس کرونا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رزمایش با مشارکت تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه و گردان جنگ نوین و ناحیه بجنورد صبح روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح با حضور ۱۰۰ نفر از پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بجنورد اجرایی می‌شود.

فرجی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در استان آمادگی خود را جهت کمک به دستگاه‌های اجرایی به خصوص دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها که در ستاد مقابله با ویروس کرونا فعال هستند اعلام کرد.

وی هدف از اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک را ضدعفونی، گندزدایی و رفع آلودگی از اماکن مورد نظر از جمله معابر اصلی، مناطق و محلات آلوده، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت، حواشی شهر عنوان کرد و گفت: انجام این رزمایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طی روزهای آتی این رزمایش در شهرستان‌های شیروان و اسفراین انجام خواهد شد و سپاه استان این آمادگی را دارد که در سایر شهرستان‌ها نیز رزمایش دفاع بیولوژیک را اجرایی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.