افسین‌ کریمی روز دوشنبه ضمن تشکر از مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پشتیبانی مطلوب دستگاه های اجرایی به ایرنا گفت: اقدامات پیشگیرانه و سختگیرانه برای حفظ سلامت مردم و کارکنان انجام می شود.

وی افزود: به همه مدیران در بخش های دولتی و فعالان بخش خصوصی توصیه می کنم که به حفظ سلامت کارکنان در محیط کار توجه داشته و ضمن تسهیل و تسریع در ارایه خدمت خدمات پیش بینی بهره گیری از روش های غیرحضوری برای انجام امور را نیز در اولویت قرار دهند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه از مردم تقاضا کرد برای حفظ سلامت عموم در روزهای ١٢ و ١٣ فروردین در خانه بمانند و با توجه به تعطیلی ادارات در روز پنج شنبه از انجم هرگونه تردد غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۲۱۳ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۷ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

براساس آخرین آمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۱۴۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۹۸۵ نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون ۱۳۵ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.