آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در دیدار استاندار و اعضای شورای معاونین وی به همکاری مطلوب نیروهای نظامی و انتظامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مسوولین در کنار مردم بسیار با اهمیت است و استاندار کرمانشاه نیز همیشه پرتلاش و پای کار است و همین روحیه با سبب شده که مشکلات ما نسبت به دیگر استانها بسیار کمتر باشد.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر تداوم روند مطلوب تأمین اقلام ضروری و کالاهای مورد نیاز مردم تأکید کرد و بیان داشت:  از همه ظرفیت های موجود برای خدمت به مردم استفاده شود و به همگان توصیه می کنم به وظیفه و تکلیف خود عمل نمایند و همه ما موظف به انجام دستورات و مصوبات برای حفظ سلامت مردم هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان به لزوم اهتمام جدی و تلاش مستمر در بحرانها اشاره کرد و گفت: در این مواقع حساس باید توانایی و همت خود را نشان بدهیم و به وظایف خودمان عمل کنیم که خوشبختانه تا الان مسوولین عملکرد مناسبی داشته اند و مردم هم مشارکت و همراهی بسیار خوبی را نشان داده اند.
آیت الله علما به مردم شریف و فهیم استان توصیه کرد: در روز ۱۳ بدر برای حفظ سلامت خود، خانواده و هم استانی های عزیز از خانه ها بیرون نروند و در خانه بمانند زیرا این توصیه های پزشکان و مسوولین استان برای حفظ سلامت آنهاست و به امید خداوند از این مرحله هم عبور خواهیم کرد و روزهای خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تاکنون ۲۱۳ نفر در استان کرمانشاه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۷ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۲ هزارو ۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۱۲ هزار و ۳۹۱ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.