محمدعلی شجاعی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: تاکید می شود که مدیران سازمان ها و اداراتی که نیاز ضروری به حضور فیزیکی کارمندان آنان نیست باید با مرخصی و دورکاری کارمندان خود تا ۱۵ فروردین موافقت کنند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی نرم افزار خرید اینترنتی «سروینا»، تاکید کرد: مراکز خرید اینترنتی که در این چهارچوب به مردم معرفی شده اند به هیچ وجه نباید تعطیل شوند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: مراکز شلوغ مانند پاساژها و مراکز بزرگ خرید و نیز اماکن گردشگری نیز باید تا ۱۵ فروردین تعطیل باشند.
شجاعی همچنین بر تعطیلی برخی از اتحادیه ها و اصناف با بررسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهوری و مقامات کشوری و استانداران برگزار می شود تا اطلاعات لازم به سمع و نظر استان ها رسانده شود.
شجاعی با اشاره به انتخاب هر یک از وزیران به عنوان معین یک استان گفت: دکتر صالحی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی به عنوان وزیر معین استان خراسان شمالی معرفی شده و بنده در تماس با وی درخواست ها و نیازهای منطقه را اعلام کرده ام.

وی از همراهی مردم استان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم در ادامه راه، خراسان شمالی جزو استان های برتر در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باشد.

تا ظهر روز جمعه - دیروز - ۱۳۸ نفر در استان خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۴ نفر نیز فوت کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.