رسول تقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  برای مراجعه کمتر مردم به نانوایی ها،  پنج نانوایی با نظارت شبکه بهداشت و درمان نان در اختیار کسبه قرار می دهند تا مردم از این طریق نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه در فروش نان توسط نانوایی ها فقط باید از دستکش یکبار مصرف استفاده شود گفت: به منظور رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری، برای هزینه نان از شهروندان فقط از دستگاه کارت خوان استفاده می شود.

تقی زاده با بیان اینکه نظارت نانوایی ها روزانه توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه و شبکه بهداشت و درمان صورت می گیرد افزود: در این راستا تاکنون شکایتی از سوی شهروندان این شهر گزارش نشده است.

رییس اتحادیه نانوایی های شیروان با اشاره به اینکه در این مدت شهروندان فقط درخواست استفاده از کارت خوان به جای پول نقد را داشتند که انجام شد گفت: اینک سهمیه آرد نانوایی های این شهرستان در سطح شهر و روستا ماهانه، هزار و ۱۰۰ تن است که هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته رییس اتحادیه نانوایان شیروان، میانگین مصرف آرد در این شهرستان تا سال ۸۸ ماهانه هزار و ۷۰۰ تن بود که هم اینک این میزان به هزار و ۱۰۰ تن کاهش یافته و سرانه مصرف آرد هر فرد در این شهرستان ماهانه ۶ کیلوگرم است.

در شهرستان شیروان ۲۵۰ واحد نانوایی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۱۱۰ نانوایی در شهر و ۱۴۰ نانوایی در روستاها مستقرند.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.