یوسف یعقوبی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس مودیانی که بدهی قطعی شده خود را تا پایان خرداد سال ۹۸ پرداخت کنند به میزان بخشودگی جرائم قابل بخشش اسفند ۹۸ از بخشودگی برخوردار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مودیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی تا ۹۰ درصد و سایر مودیان  تا ۸۰ درصد از بخشودگی جرایم مالیاتی در این شرایط برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مودیانی که برگ مالیات قطعی آنها از ۱۲ بهمن سال ۹۸ ابلاغ شده چنانچه حداکثر تا تاریخ ۳۱ خرداد سال ۹۹ نسبت به پرداخت اصل بدهی قطعی شده خود اقدام کنند مشمول این بخشنامه می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی در ادامه یادآور شد: در ۱۱ ماه امسال مبلغ سه هزار و ۱۰ میلیارد ریال وصولی مالیات در استان داشتیم که از این میزان یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال مالیات مستقیم و یک هزار و چهل میلیارد ریال مالیات غیر مستقیم بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۷۸۰ میلیارد عوارض نیز به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این مدت واریز شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است که هفته جاری با ثبت نخستین مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا، پرونده این استان از وضعیت سفید درآمد و در شمار مناطق درگیر با کرونا قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.