یوسف یعقوبی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۴۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب شهرداری ها و  بقیه مبلغ به حساب روستاهای دارای دهیاری ها واریز شده است.

وی افزود: همچنین ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از مجموع پرداختی ها را به حساب مناطق عشایری و سه هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز کرده ایم.

یعقوبی نژاد اظهار داست: از مجموع مالیات پرداختی به حساب شهرداری ها بیشترین آنها با ۲۳۲ میلیارد ریال مربوط به شهرداری بجنورد، ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به شیروان، ۴۰ میلیارد ریال به اسفراین، ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هم به جاجرم بوده است.

وی افزود: همچنین ۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به شهرداری فاروج، ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به گرمه و ۱۹ میلیارد ریال به حساب شهرداری آشخانه  و مبالغ باقی مانده نیز به حساب شهرداری های کوچک واریز شده است.

یعقوبی نژاد یادآور شد: سال گذشته در مجموع ۷۸۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شده بود.

نیمه نخست امسال یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان وصول و ۸۰ درصد درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی استان محقق شد.

مردم خراسان شمالی پارسال ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند که این میزان در مقایسه با سال ۹۶، بیش از ۱۳ درصد رشد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.