یوسف یعقوبی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال 750 میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شده است که این رقم در مدت مشابه پارسال 600 میلیارد ریال بوده است.
وی افزود: امسال 480 میلیون ریال به حساب شهرداری ها، 250 میلیارد ریال به حساب دهیاری ها، یک میلیارد و700 میلیون ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری و 6 میلیارد و 500 مییون ریال به حساب مناطق عشایری استان وازیر شده است.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح واریز بخشی از درآمدهای مالیاتی به حساب شهرداری ها، سه میلیاد و 410 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز شده است.
یعقوبی نژاد در بخش دیگر سخنان خود درباره تهاتر بدهی مالیاتی پیمانکاران در قالب اوراق تسویه گفت: تا کنون 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بدهی پیمانکاران به مالیات، با استفاده از اوراق تسویه تهاتر شده است.
وی با تحقق درآمدهای مالیاتی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در 10 ماهه امسال 2 هزار و 100 میلیارد ریال مالیات در استان وصول شده است که این رقم معادل 90 درصد از درآمد مالیاتی پیش بینی شده در قانون بوجه است.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی تصریح کرد: در این مدت یکهزار و 260 میلیار ریال مالیات مستقیم و 840 میلیارد ریال مالیات غیر مستقیم در استان وصول شده است.
بر اساس این گزارش، در 10 ماهه سال گذشته یکهزار و 830 میلیارد ریال مالیات وصول شده بود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.