یوسف یعقوبی نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا با اشاره به سهم سه درصدی دهیاری ها، شهرداری ها و روستاهای فاقد دهیاری از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده است، اظهار داشت: در پنج ماهه امسال، 450 میلیارد ریال از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها، شهرداری ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شده است.
وی افزود: از ابتدای اجرای طرح مربوط به پرداخت 3 درصد از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری و شهرداری ها در سال 87 تاکنون سه هزار و 110 میلیارد ریال به حساب آنان واریز شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال وصول 980 میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان به ثبت رسیده است گفت: در پنج ماهه امسال 665 میلیارد ریال مالیات مستقیم و 315 میلیارد ریال مالیات غیر مستقیم وصول شده است.
یعقوبی نژاد با اشاره به بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی های مالیاتی در استان گفت: میزان جریمه های مالیاتی در استان پارسال 480 میلیارد ریال بود که تنها 9 میلیارد ریال از این میزان گرفته شد و مابقی بخشوده شد.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی اظهار داشت: این اداره کل برای حمایت از تولید، تلاش داشته است تا با تقسیط بدهی ها، به تولید و اشتغال کمک کند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.