به گزارش ایرنا، محسن کاویانی روز دوشنبه در دیدار مدیران این اداره کل با استاندار فارس افزود: در این مدت، همچنین یک هزار و 130 میلیارد ریال از درآمدهای مالیات ارزش بر افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شد و همچنین بخشی نیز به حوزه سلامت تعلق گرفت.
مدیرکل امور مالیاتی فارس افزود: تقویت درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به تقویت شهرداری ها و دهیاری های استان منجر می شود.
کاویانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نسبت درآمدهای مالیاتی به کل درآمدهای استان فارس، رقمی بین 91 تا 93 درصد در سال است.
وی ادامه داد: در شرایطی که میانگین کشوری تحقق درآمد مصوب سازمان امور مالیاتی در سال گذشته 94 درصد بود همکاران ما توانستند بیش از 98 درصد این درآمد را محقق کنند که نسبت به سال 94 که 88 درصد بود از رشد مناسبی است.
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز از کل بودجه محقق شده، 90 درصد از جمع 2 منابع مالیاتی یعنی مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده محقق شده است.
کاویانی گفت: یک بخش از درآمدهایی که پارسال نقطه اتکای ما بود بخش تقویت قانون مالیات بر ارزش افزوده بود که پارسال حدود 70 درصد رشد نسبت به سال 94 داشتیم در حالی که میانگین کشوری حدود 40 درصد بود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.