ابراهیم عباسپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای طرح مزبور دو سال پیش، ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که نقشه و ساختمان آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی تحویل داده شده است.

وی گفت: باید تهیه اسناد مربوطه به آن، نقشه ساختمان نگارخانه، نقشه برق، معماری و سازه، برآورد هزینه انجام کار با فهرست بهای سال ۹۹ تهیه شود و اسناد پیمان مناقصه را باید انجام داد.

عباسپور با اشاره به ضرورت داشتن نگارخانه در شیروان افزود: اینک برای برگزاری تئاتر، کلاس های آموزشی، نمایشگاه، کارگاه آموزشی و سایر فعالیت های فرهنگی هنری این شهرستان از مجتمع غدیر استفاده می شود که مناسب برنامه های فوق نمی باشد.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: با احداث این مکان هنرمندان شهرستان از مکانی مناسب برای برپایی نمایشگاه های فرهنگی هنری مانند نمایشگاه های نقاشی، عکاسی، کتاب، برگزاری دوره های آموزشی هنری و محل تشکیل جلسات و گردهمایی های هنرمندان و در مجموع مکانی برای به تصویر کشیدن آثار آنها برخوردار خواهند شد.

عباسپور با تاکید بر ضرورت احداث نگارخانه برای دومین شهر خراسان شمالی افزود: در این صورت فعالیت ها و آثار فرهنگی و هنری هنرمندان بیشتر به نمایش گذاشته می شود و استقبال مردمی بسیاری از آن صورت می گیرد.

شهرستان شیروان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی است که هنرمندان آن از استعدادها و توانمندی های بالایی برخوردارند و یکی از نیازهای این شهرستان احداث نگارخانه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.