سیدعابس حسینی یکشنبه شب در همایش تجلیل از مادران شهدا در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان اظهار داشت: ملت ایران باید قدردان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس باشد زیراکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون رشادت‌های این عزیزان است.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا راهی سخت با فداکاری و گذشت را پیموده اند تا به درک نبودن عزیزانشان رسیده اند گفت: دلجویی، تجلیل و سرکشی از این خانواده ها باید مورد توجه همه مسوولان و مردم  ولایتمدار  قرار گیرد و افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم بویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در راستای خدمت رسانی مطلوب تر و رفع مشکلات تلاش می کنیم.

حسینی افزود: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را زمانی که کشور به آنان نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این امر، اجری بی‌پایان در نزد خداوند خواهد داشت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی بر ضرورت تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا که برای تربیت این عزیزان نقش آفرینی کردند باید تجلیل و تکریم شوند.

حسینی با تاکید بر ادامه ‌دادن راه شهدا افزود: امروز نیز وظیفه همه مسئولان است با خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت آن ها راه شهدا را ادامه دهند.

در پایان از مادران شهدای این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید، ۲ هزار جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۴ آزاده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.