محمود قاسم نژاد روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهید حمید دارایی در آستارا اظهار کرد: طبق فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا استوانه نظام و چشم و چراغ ملت هستند و یکی از دلایل دیدارهای منظم رئیس جمهوری با این بزرگواران، قدردانی از آنان است.

وی بیان کرد: خانواده های شهدا نه تنها انتظار و درخواستی از خادمان خود ندارند، بلکه پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.

وی ادامه داد: حضور در جمع خانواده های شهدا باعث تقویت روحیه مسئولان جهت خدمت رسانی به مردم می شود و پدران و مادران شهدا اسوه های صبر و استقامت در کشور هستند.

 فرماندار آستارا هم در این دیدار گفت: خانواده های شهدا نمونه آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام اسلامی هستند و از فرزندان خود به عنوان مهم ترین دارایی شان، برای تثبیت انقلاب گذشتند.

حسن رستم زاد افزود: خانواده های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و پاسداری از آرمان های امام راحل، مهمترین نقش را ایفا می کنند و پاسداشت خون شهدا و همراهی با خانواده های آنها وظیفه ماست.

وی ادامه داد: نظام اسلامی برای شهدا احترام ویژه قائل است و جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها با وجود درد و رنج فراوان، به آرمان های اسلامی پایبند هستند.

شهید حمید دارایی متولد سال ۴۶ بود و در ۱۴ فروردین سال ۶۶ در منطقه هورالعظیم به درجه رفیع شهادت رسید.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و ۱۶۶ شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.