به گزارش ایرنا، داود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز در این آئین اظهار داشت : امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی همه مرهون خون های پاک شهدا بوده و باید هر دستگاه اجرایی به نوبه خود در مسیر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت گام بردارد.
وی ادامه داد: همه ما در برابر خون های پاک شهدا و رشادت های ایثارگران دفاع مقدس وظیفه داریم از جانفشانی ها و دستاوردهای این عزیزان پاسداری کنیم.
نجفیان از ایثار گران و خانواده های معظم شهدا به عنوان برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد وگفت: در برابر خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه سنگینی داریم و از آنان باید درس رشادت و شهامت بیاموزیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز به مردم و مسئولان توصیه کرد که شهدا برای حفظ ارزش ها و داشته های ملی و جغرافیایی ایران اسلامی جانفشانی کردند و ما باید در حفظ تمام ارزش ها و داشته های این سرزمین نظیر منابع آبی برای نسل های آینده به خوبی مراقبت کنیم.
وی ادامه داد: هر دستگاه اجرایی و اداری موظف است در حوزه کاری خود ضمن ارج نهادن به ایثارگری های شهدا ، خدمت به تمام قشرهای اجتماعی را سرلوحه قرار دهد چرا که شهدا بدون توجه به بخشی نگری و قشر نگری جان خود را برای تمام ایران و ایرانیان فدا کردند.
همچنین در این مراسم بازنشستگان شرکت آب منطقه ای البرز تجلیل شدند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.