آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی، پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: این انقلاب و دستاوردهای عظیم آن به رهبری امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، با همراهی مردم بصیر و به برکت خون پاک شهدا حاصل شده است.

وی با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، از اقدام سپاه اسلام و دادن پاسخ محکم به استکبار جهانی تمجید کرد و گفت: سپاه پاسداران با شلیک موشک پیشرفته ترین تجهیزات نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار داد و قلب مستکبران را لرزاند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار جهانی مدام با نشان دادن گزینه های روی میز ایران اسلامی را تهدید می کرد اما این اقدام سپاه اسلام پاسخ محکمی به تمام گزینه های روی میز آنان در چهل سال گذشته بود.

آیت الله خراسانی افزود: این نتیجه استقامت و پایداری ملت ایران و دفاع آنان از انقلاب اسلامی بود که چنین عزتی برای ایران آفرید.

امام جمعه شهر آشخانه نیز در این مراسم گفت: دشمن هرگز تصور نداشت که سردار سلیمانی تا این حد در دل مردم ایران و حتی کشورهای سوریه، عراق، یمن، افغانستان و پاکستان عزیز باشد.

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده افزود: ادامه راه سردار سلیمانی یک مکتب است که همان اعتقاد به مکتب ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی است.

آشخانه، مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.