علی فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خراسان شمالی، برگزاری تور سه ستاره بندرعباس در اسفند امسال و تشکیل اردوهای ملی نوجوانان در بخش مردان و زنان را از دیگر برنامه‌های این فدراسیون برشمرد.

وی با اشاره به غنای کشور در زمینه بازیکنان و مربیان والیبال گفت: با این وجود توسعه بیشتر این رشته نیاز به برنامه مدونی دارد تا منابع انسانی را در چهارچوب تدوین شده به سمت یک فرآیند درست هدایت کنیم.
فتاحی از برگزاری مرتب و منضبط مسابقات لیگ به عنوان اولویت برنامه های فدراسیون متبوع خود یاد کرد و گفت: به دنبال شناسایی استعدادها و مدیریت درست آنها به روش مطلوب و الگوسازی مناسب هستیم تا به جایگاه مطلوبی در این رشته برسیم.
وی با اشاره به حضور ورزشکاران ملی پوشی چون علی اصغر مجرد از خراسان شمالی گفت: باور داریم که برنامه‌ریزی بر روی نیروهای پایه می‌تواند باعث توسعه زیرساخت‌های این رشته شود.
دبیر فدراسیون والیبال رشد و توسعه این رشته را نیازمند همکاری استان‌ها دانست و گفت: هیات های استانی به عنوان بازوان اجرایی برای فدراسیون عمل می‌کنند که با ارائه ایده های مفید آنها موفقیت های زیادی رقم می خورد.
وی گفت: همچنین استان‌ها نقش مهمی در فرآیند استعدادیابی و توسعه و پرورش نیروهای خوب برای آینده ورزش دارند.
فتاحی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش از این رشته، خاطرنشان کرد: این فدراسیون برنامه های خوبی را برای آینده این رشته ترسیم کرده است.
وی از برنامه‌ریزی برای حضور فعال بانوان در مسابقات سال آینده والیبال خبر داد و گفت: شرایط برگزاری مسابقات و حضور فعال بانوان در مسابقات ملی و بین المللی فراهم شده است.
دبیر فدراسیون والیبال به منظور شرکت در مجمع انتخاباتی هیات والیبال خراسان شمالی به این استان سفر کرده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.