به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس شامگاه پنجشنبه در هفته دوازهم مسابقات لیگ برتر کشور در سالن المپیک و با حضور پرشور هواداران خود، میزبان تیم خاتم اردکان بود که در گیم اول بازی در حالی که دو تیم، بازی نزدیک و برابر را به نمایش گذاشته بودند، تیم میزبان در پنج امتیاز پایانی بازی از میهمان خود پیش افتاد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

در گیم دوم هرچند تیم خاتم اردکان بازی را خوب شروع کرد اما تیم میزبان رفته رفته سوار بر بازی شد و توانست در اواخر بازی اختلاف ۶ امتیازی را به خاتم اردکان دیکته کرده  و در انتهای گیم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ نتیجه این گیم را به سود خود به پایان رساند.

هواداران گنبدی که از بازی کم اشتباه و هیجان‌انگیز تیم خود به وجد آمده بودند، بی وقفه تیم محبوب خود را تشویق می‌کردند که این امر بر بازی تیم میهمان تاثیر گذاشته و در گیم سوم باعث اشتباهات بسیار از سوی بازیکنان خاتم اردکان شد.

در گیم سوم و همراه با تشویق‌های هواداران، تیم شهرداری گنبد از ابتدا مقتدر ظاهر شد و با ایجاد اختلاف ۵ امتیازی در اوایل بازی، برتری خود را به رخ حریف کشید و در نهایت نیز با افزایش اختلاف امتیازات خود، این گیم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع خود به پایان و رساند تا در نتیجه کلی بازی هم سه بر صفر فاتح این بازی شود.

در این بازی مسعود ذوقی و احسان زحمتی  امر قضاوت را به عنوان داوران اول و دوم به عهده داشتند و حسین پورکاشیان و اصغر کاظمی نیز ناظران فدراسیون بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.