به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری گنبدکاووس و سایپای تهران عصر چهارشنبه در سالن المپیک گنبد درحالی برگزار شد که پس از استعفای احد ارمشی از سرمربیگری تیم میزبان، ایرج مقدم به عنوان سرپرست کادر فنی، هدایت تیم گنبدی را برعهده داشت.
در این بازی، تیم شهرداری گنبد که به دلیل نتایج ضعیف اخیر خود مانند بازی های قبل سالنی مملو از تماشاگر را نداشت، در گیم اول در حالی با نتیجه 25 بر 15 باخت را پذیرفت که بازیکن آزاد تیم سایپا در چند مقطع با انجام خوشحالی های معنادار خشم تماشاگران حاضر را برانگیخت و جوی پرتنش در سالن حاکم شده بود.
در وقت دوم این بازی تیم شهرداری توانست با هماهنگی بیشتر امتیازات بیشتری را بگیرد و درحالی که در مقطعی 4 امتیاز از حریف خود عقب بود، خود را به میهمان رساند و در نهایت با کسب امتیاز 26 بر 24 این گیم را به سود خود به پایان رساند.
وقت سوم بازی درحالی آغاز شد که بازهم تیم میهمان توانست نبض بازی را در دست گرفته و با کسب امتیاز از شهرداری گنبد پیشی بگیرد و یک صحنه مشکوک باعث شد بازی به حاشیه کشیده شود تا حدی که کاپیتان تیم میزبان از ادامه بازی امتنان می کرد.
بهبودی کاپیتان تیم شهرداری گنبد که با اشاره به بازی اردکان یزد و داوری پر اشتباه کیوان عابدزاده خواستار خروج بازیکنان از زمین بود، با درخواست کادر فنی به بازی ادامه داد ولی در نهایت وقت سوم با نتیجه 25 بر 23 به سود سایپا خاتمه یافت.
در گیم چهارم شهرداری گنبد بازی بهتری را ارائه کرد ولی به دلیل اشتباهات بسیار زیاد بازیکنان در زدن ضربات سرویس، سایپا نیز پابه پای شهرداری همراه شد اما ضربات روی تور بازیکنان تیم گنبد باعث شد وقت چهارم 25بر 21 به نفع میزبان تمام شود.
گیم پنجم درحالی آغاز شد که تماشاگران گنبدی از اشتباهات زیاد داوری و اعتراضات بازیکنان و کادر فنی سایپا برعلیه وی شعار حیاکن رهاکن می دادند.
تیم گنبد که توانسته بود تا امتیاز 8 از حریف تهرانی خود جلوتر باشد بازهم با یک اشتباه داور و تغییر نظر او به هم ریخت و به همین دلیل حتی بازی برای دقایقی قطع شد.
با میانجیگری ناظر فدراسیون و کادر فنی بازیکنان گنبدی بازهم به بازی پرداختند و در انتها سایپا با کسب امتیاز 15 در مقابل 13 امتیاز تیم میزبان، برنده این دیدار شد.
بازی تیم های شهرداری گنبدکاووس و سایپا با قضاوت کیوان عابدزاده و مجتبی بیداریان بعنوان داوران اول و دوم، با حضور محمود کشفی ناظر داوری و حمید حق بین ناظر فدراسیون برگزار شد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.