دیدار شهرداری ارومیه و پیکان نیمه تمام ماند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، این دیدار که روز چهار شنبه (8 آذر) در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزارشد به دلیل اشتباه پی در پی تیم داوری و ترک تیم والیبال شهرداری ارومیه از زمین‌بازی این دیدار نیمه تمام ماند و فدراسیون برای نتیجه این بازی تصمیم گیری خواهد کرد.

در ست نخست بازی 25 بر 23 تیم شهرداری ارومیه از تیم پیکان تهران پیش افتاد.

ست دوم در حالی که تیم شهرداری ارومیه از حریف خود پیش بود در امتیاز نهایی تیم پیکان تهران بازی را در دست خود گرفت ودر نهایت این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود تیم پیکان به پایان رسید.

در ست سوم نیز این تیم شهرداری ارومیه بود که برتری خودرا در این ست نشان داد و بازی با نتیجه 25 بر 21 به سود تیم شهرداری ارومیه خاتمه یافت.

در ست چهارم برخلاف ست سوم تیم پیکان تهران که بازی را در اختیار داشت با نتیجه 25 بر 19 تیم شهرداری ارومیه را شکست دادو در این ست پوریا فضایی بازیکن تیم پیکان تهران از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و ادامه بازی را از دست داد.

ست پنجم بازی هم با نتیجه 9 بر 7 به نفع تیم پیکان تهران نیم تمام باقی ماند.

ست پنجم بازی حواشی بسیاری داشت که در این ست تیم پیکان تهران با نتیجه 9 بر 7 از شهرداری ارومیه پیش بود که به اعتقاد بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری ارومیه به دلیل اشتباه پی در پی تیم داوری و تاثیر این اشتباهات در نتیجه بازی از ادامه بازی خودداری کردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.